Grafische Reclame-en Catalogiseren voor Tijdschriften
Wat zou je willen weten over dit onderwerp? De grafische reclame-industrie is een van de grootste industrieën in de wereld van vandaag, het produceren van miljoenen dollars per jaar voor vele verschillende mediabedrijven.
We zullen dit een beetje later zullen bespreken in dit artikel, maar voor nu, gaan we een kijkje nemen op het gebied van tijdschriftenmarketing nemen. Dit gebied is waarschijnlijk het meest bekend om gedrukte tijdschriften zoals: Reader's Digest, het Huis van Dames Journal, Mademoiselle, Vogue, Glamour, enz. Dit zijn allemaal enkele van de best verkopende tijdschriften in de wereld.
Stel je voor hoeveel geld de top dog uitgever van deze tijdschriften zou kunnen maken als ze grafische reclame en catalogiseren gebruikt. Nou, ze kunnen een hoop geld te maken, maar niet alleen dat, maar ook een hele hoop geld kon verdienen off van de uitgevers van de tijdschriften die ze publiceren. Stel je nu voor een tweede dat ze uitgevers geplaatst in alle verschillende tijdschriften die ze uitgeven kon hebben.
Nu zou ze moeten alle tijdschriften elke maand te kopen van elk van de uitgevers. Dat is slechts de kosten van het zakendoen. Het is waarschijnlijk kost ze meer dan 100 miljoen dollar per jaar en als ze met behulp van deze strategie, kunnen ze honderden uitgevers die ze overal in het tijdschrift industrie kan plaats hebben.
Door het plaatsen van de uitgever in het tijdschrift tijdschriften, konden zij uitgevers die geïnteresseerd zijn in het afdrukken iets met betrekking tot wat er wordt uitgegeven door het tijdschrift en ze op de beste advertenties voor de uitgever zou worden gebracht hebben. Zij zouden op de juiste plaats en op het juiste moment voor maximale resultaten worden geplaatst.
Nu, als de uitgever wil een advertentie in het tijdschrift zelf, konden ze dat ook doen. Elk van de uitgevers konden hun advertenties te plaatsen op hun eigen pagina's. Ze konden ze te plaatsen waar ze wilden en voor de beste resultaten, zouden ze willen doen op de voorpagina of de achterpagina waar de meeste mensen de advertenties te zien.
Laten we nu eens kijken naar deze een beetje dichterbij, aangezien de meeste uitgevers om plaats meer dan een advertentie op het tijdschrift, en laten we kijken naar wat hij de uitgever zou kosten om een uitgever plaats hun advertenties op hun eigen pagina's. De totale kosten zou ongeveer een grote hoeveelheid geld elke maand. Ze zou hebben om de advertenties uit elk van de uitgevers te kopen, zouden ze hebben om de werkelijke uitgever betalen voor hun diensten, en dan is er een minimum bod dat zij zouden moeten betalen per maand om hun advertentie getoond zou zijn.
Door gebruik te maken van grafische reclame en catalogiseren van hun tijdschriften te bevorderen, konden ze meer tijdschriften te verkopen voor minder geld. Stel je voor, voor een tijdje, een wereld waar ze honderdduizenden van het tijdschrift pagina's per maand zou kunnen produceren met een uitgever.