Hoe Hints te Gebruiken op Social Media Sites
Door de explosie van social media sites zoals Twitter, Facebook en Pinterest, het is gemakkelijk om te zien dat er een nieuwe generatie van ondernemers beginnen om het idee van hoe hashtags te gebruiken in marketing campagnes te omarmen. Echter, terwijl het gebruik van sociale media als een marketing tool lijkt misschien een goed idee, het is belangrijk dat u weet hoe u de veelgemaakte fouten te voorkomen die mensen maken bij het gebruik van hashtags in hun campagnes.
Terwijl hashtags zijn een geweldige manier om verbinding te maken met mensen, ze zijn ook een veel voorkomende fout bij het gebruik van social media. In plaats van het gebruik van een specifiek hash-tag, zoals een naam, mensen uiteindelijk met behulp van hun Twitter, Facebook of Pinterest handvat. Hoewel het gemakkelijk om te veronderstellen dat alle mensen die Twitter, Facebook of Pinterest maken gebruik van dezelfde hash-tags gebruiken, is dit niet altijd het geval.
De reden dat mensen krijgen in de gewoonte van het gebruik van hashtags in plaats van specifieke zoekwoorden of hashtags is dat het gemakkelijker te vinden een gesprek gaande is in uw sociale media zonder te hoeven zoeken naar specifieke trefwoorden of zinnen. Als u op zoek bent naar een voorbeeld van een social media platform waarmee u kunt zoeken naar specifieke zinnen, is het misschien tijd om een platform, zoals Twitter te proberen.
Wanneer u zoekt naar een specifiek onderwerp in uw Twitter search, misschien vind je dat alle relevante gesprekken gebeuren onder je followers naam. Dit komt omdat Twitter stelt gebruikers in staat om groepen aan te sluiten en te zoeken naar specifieke mensen die hen volgen.
Om dit soort fout te vermijden, moeten mensen altijd proberen om gesprekken gebeurt onder de mensen Twitter of Facebook-profielen te vinden. Op deze manier kunt u zoeken naar specifieke hashtags die gerelateerd zijn aan het onderwerp dat je probeert te vinden.
Het is ook gemakkelijk te vinden een gesprek gaande is in je social media sites als u een zeer specifiek onderwerp in het achterhoofd. U kunt ook zoeken naar hashtags met betrekking tot uw product, maar wees voorzichtig een term die niet is gerelateerd aan wat je probeert te verkopen niet te gebruiken. Dit komt omdat je zou kunnen vinden dat mensen die praten over precies hetzelfde als je zou kunnen worden met een andere term om hetzelfde onderwerp te beschrijven.
Als je probeert om gesprekken die gerelateerd zijn aan uw product, is het belangrijk om te beseffen dat u misschien bereid om te wachten voor mensen om uw groep aan te sluiten zijn voordat je daadwerkelijk kunt mensen naar uw groep aan te sluiten. Een van de beste manieren om ervoor te zorgen dat mensen lid worden van je groep is aan een groep die aan wat u relevant is, en uw bedrijf te creëren.
Als u op zoek bent naar een social media site die u toelaat om te zoeken naar specifieke zinnen of zoekwoorden, kunt u mogelijk om een aantal goede voorbeelden van hoe je hashtags gebruiken in uw campagnes. U moet zich ook bewust dat dit niet altijd de beste voorbeelden, en dat zijn er tal van andere manieren om dit te doen, maar als je serieus bent over hoe je hashtags te gebruiken in sociale media, moet u zoekwoorden en hashtags gebruiken om uw voordeel bent .
Een belangrijk ding om in gedachten te houden bij het gebruik van trefwoorden of hashtags is dat je de fout van het gebruik van dezelfde zoekwoorden dan niet zou moeten maken. Vergeet niet dat mensen zoeken naar zinnen en trefwoorden over, en je niet gevonden wilt worden door deze af met dezelfde zin over, en weer. In plaats daarvan, is het belangrijk om een ander zoekwoord te gebruiken voor elk gesprek dat je hebt met.
Het andere wat je bewust van moet zijn wanneer je probeert om zoekwoorden en hashtags gebruiken in uw social media site is dat het belangrijk is beschrijvend. Met andere woorden, als je met een gesprek over water, is het belangrijk om een ander zoekwoord dan wanneer je het over de kleur blauw te gebruiken. In plaats daarvan moet je de uitdrukking "blauwe water" blauwe aquarel" of iets dergelijks te hebben.
In aanvulling op trefwoorden, het is ook belangrijk om de hashtags die je gaat gebruiken overwegen. Je moet niet hashtags die te specifiek zijn te gebruiken.
Het is prima om zoekwoorden, maar u niet wilt dat zo vaag dat mensen misschien niet in staat om uw post op een zoekopdracht te zijn. Je hoeft ook niet willen zijn zo specifiek dat de mensen niet in staat zal zijn om je berichten te vinden in de zoekmachines.